Nyheder

Da vi ingen telefon har i klubben, skal du ringe til Formanden eller en af de øvrige medlemmer af bestyrelsen.(se profiler)

Hvis du gerne vil prøve at ro eller lære at ro, så kom ned i Fredericia Dame Roklub. Hele vinteren roer vi inde i romaskiner, Fra april roer vi igen i robåde på vandet og har introduktionskursus i maj måned.

For nye medlemmer er april mdr. gratis for roning i maskiner.

Der er speciel pris for nye roer. Se under adgangskrav.

_________________________________________________________________________________________________________

Motion 60+ er åben mandag og torsdag fra kl. 9 – 12 og det koster kr. 140,00 pr. måned.

Der vil blive afholdt korttursstyrmandskursus  i løbet af foråret og efteråret. Senere vil der blive afholdt langtursstyrmandskursus, men korttursstyrmandskurset skal først erhverves.

Hold øje med opslag i klubben hvis du er interesseret.