Adgangskrav

Kan du godt lide at dyrke motion? Har du lyst til at forbedre din kondi? Og kan du lide naturoplevelser?

Så kig ned til Fredericia Dame Roklub på Øster Strand (lige bag Sundhedshuset), adressen er Øster Voldgade 25. Ved side af Kajak-klubben.

Her kan du få en prøvetur for at se om det er noget for dig.

Roning er godt for krop og sjæl. Efter en rotur på vandet har man det godt i hele kroppen, fordi man får rørt det hele.

Mange læger anbefaler roning.

Da det er en motionsform, hvor du får dig rørt i hele kroppen, anbefaler mange læger roning.

Humøret er højt efter en rotur.

Optagelse af medlemmer, dels aktive, og støtte medlemmer, sker ved henvendelse til bestyrelsen.

se bestyrelsen under profil

Aktive medlemmer (Juniorer)

Kan optages fra det fyldte 15 år.

Kontingent for unge fra 15 – 18 år koster for en sæson kr. 1.300,00. april md. i ergometer er gratis

Sæsonen er fra 1.april til 31.marts.

Kontingent for Aktive 1. år. (Altså nye medlemmer)

April måned roes inde i maskiner og er gratis.

Maj eller første måned prøvemedlemsskab       kr.    200,00

Kontingen  resten af året              kr.  1.250,00

Betalt ialt for 1.år                 kr. 1.450,00

Vi optager nye medlemmer i april/maj måneder.

Henvendelse om optagelse som aktiv medlem skal indeholde erklæring om svømmefærdighed (300m).
I klubben ligger der indmeldelsespapir som skal udfyldes og sendes til kassereren eller ligges i “postkassen” i omklædningsrummet ved vinduet.

Hvis du ikke er meget for at komme på vandet, kan du godt blive medlem alligevel, men så er det kun roning på land i ergometre. (romaskiner).

Kontingent for Aktive Seniorer

kontingent fra 01.04. –  31.03   kr. 1.650,00

Kontingent for Motion 60+

Kontingent er           kr.140,00 pr. måned.

Optagelse ved henvendelse til bestyrelen for 60+.

Alle over 60 kan deltage (både mænd og kvinder) Der roes mandag og torsdag kl. 9-12.

Støttemedlemmer

Støttemedlemmer er medlemmer, der ikke kommer ret meget i klubben, men støtter den økonomisk med et kontingent fastsat af bestyrelsen.

Det kan være personer der har en relation til klubben og andre kan også blive støttemedlem. De kan deltage i fester, grillfest og andet.

Det koster kr. 100,00 eller mere alt efter hvad man vil give.

Man kan blive støttemedlem, ved henvendelse til bestyrelsen. Se under profiler

Vores dejlige klubhus ligge på Østerstrand, Østervoldgade 25. nedkørsel på grusvejen bag sundhedshuset. Ved siden af Kajak klubben.